Anmälan är bindande och vid avbokning senare än 4 veckor före kursstart debiteras hela kurskostnaden. Detta är de standardiserade villkoren för ugl utbildningar och syftet är att kvalitetssäkra kursen för deltagarens bästa. Får du förhinder så meddela oss därför så fort du kan.
Vid förhinder går det att skicka en ersättare under förutsättning att denna själv önskar gå kursen och för övrigt uppfyller de kriterier som finns. Frivillighet är ett viktigt inslag för både den enskilda deltagaren som för övriga kursdeltagare.
Efter mottagen bokning skickas en bokningskopia via e-post. Det skickas sedan en bekräftelse via e-post tillsammans med ytterligare praktisk information gällande kursen.
Betalning sker mot faktura med 30 dagar netto. Faktura skickas ca. 2-3 veckor innan kursstart i samband med kallelse till kursen.
Vi förbehåller oss rätten att ställa in kursen alt erbjuda alternativ kursvecka eller kursplats om det är för få deltagare anmälda, min är 8 st och detta uppnår vi i de flesta planerade kursveckorna men ibland kan vi inte undvika sjukdomar eller annat som påverkar. Om du undrar hur många som är anmälda så går det att se aktuell status på vår webb för de olika kursveckorna.
Har du anmält dig via någon av våra samarbetspartners gäller deras bokningsvillkor.
FRÅGOR?
Kontakta oss om du har några frågor gällande din bokning eller övriga frågor kring vårt kursutbud. Här hittar du våra kontaktuppgifter och kontaktformulär.